BİR ZEDTROLL HİKAYESİ 1.1 (BÖLÜM 1)

 Zedra (Ege)'nın gözünden

Üniversitenin açılmasına bir hafta kalmıştı bu yüzden kaldığım yurda geri dönmüştüm. Dün gece geldiğim için hemen uyumuştum. Sabahleyin de erkenden uyanmayı düşünmüyordum ama aniden gelen bir telefonla güzel uykumdan kalkmak zorunda kaldım

Arayan sevgilim Şeyma'ydı. Telefonu açtım ve uykulu uykulu bi' sesle

"efendim Şeyma..."

"ege hani sizin dublaj ekibi formu vardı ya..."

"evet..."

"işte o formu geç de olsa bir kız doldurmuş. Kızın kanalına baktım ve sesini beğendim."

"tamam da bunu neden söyleme ihtiyacı duydun şimdi?" dedim ve sonra bir şey fark ettim. Şeyma o forma başvuranları görebiliyordu. Ama nasıl? Sadece Alper ile ben görebiliyordum. Sonuçta Zedtroll'ün e-posta adresi sadece ikimizdeydi. Bunun merakı ile bunu sordum ve kıkırdayıp "birazcık yaramazlık yapmış olabilirim" dedi. O an anladım. Yurda dönmeden önce buluştuğumuzda telefonuma el koyup saatlerce vermemişti. Nedenini şimdi anlamıştım. Onun görmeyeceğini bilerek gözlerimi devirdim ve iç geçirdim. Ve sonra uykulu sesimle

"eee kızı araştırdım dedin. Nasıl biri ismi ne?" arkadan gelen heyecanlı sesle birlikte Şeyma

"Kızın ismi Miray, bizimle yaşıt ve en iyisi ne biliyor musun?" dedi

"ne?"

"kız daha önce Alper'le iş birliği yapmış. Kızı Alper'e sorduğumda hatırladı."

"eee bundan bize ne?"

"yani diyorum ki acaba hani birbirlerini de tanıyorlar ya ekibe kızı alsak ya. Ekipte tanımadığımız birinin olmasın daha iyidir"

"tamam sen öyle diyorsan ekibe alırız. Birazdan Discord hesabına yazarım."

"hayır sen iletişime geçme, Alper geçsin"

"neden?"

"bir düşün bakalım Ege. Niçin olabilir sence?" hala anlamamıştım. Benden ses gelmeyince iç geçirdi ve

"hani önceden tanışıklar ya, ondan Alper söylesin"

"tamam o zaman. Alper söylesin"

"eee ne yapıyorsun????"

"sen arayana kadar mutlu mutlu uyuyordum."

"oha Ege bu saatte hâlâ uyunulur mu?!

"saat kaç ki- ananı sikeyim saat öğlen iki olmuş!!!"

"hey anama küfür etme

"pardon bir an şok oldum. Kapatmam lazım Alpere söz vermiştim. Craftrise'a girecektik"

"bende gelebilir miyimmmmm????"

"sen bilirsin hadi neyse ben kapatıyorum bye

"bye aşkım" dedi ve telefonu yüzüme kapattı. Bende yataktan kalktım ve bilgisayarın karşısına geçip Craftrise'ı açtım...

Ultroll(Alper)'ün gözünden:
saat iki gibi Ege ile Craftrise'a girecektik. Bir süre bekledim ama gelmedi ve bende bu yüzden onu arama karar verdim.
Onu tam arayacağım da discord konuşmasına davet geldi ve Ege'yi aramaktan vazgeçtim.

"sonunda be. Yarım saattir seni bekliyorum Ege"

"pardon uyuyakalmışım. Şeyma aramasaydı uyanamazdım."

"hadi hadi oyuna girelim."

"Alper..."

"hm?

"Şeyma bir kızın ekibe katılmak istediğini söyledi"

"eee bundan bana ne. Alıcaksanız alı- AMINA KODUĞUMUN PİÇİ ÖLDÜRDÜ BENİ!!!

"bekle kardo öcünü almaya gidiyorum"

"zaten beklemekten başka ne yapabilirim ki?

"neyse kardo işte bu kızla senin bir işbirliğin falan da varmış

"bi' Crodi ve BeyBey ile yaptığımı hatırlıyorum? Kimle yapmışım?

"Miray diye bir kızla- ananı sikim ölüyordum az kalsın

"he biliyorum o kızı. Frisk, Sans düet vardı onu yapmak istediydi bende kabul edip onunla dublaj yapmıştım.

"işte Şeyma'da dedi 'hem ekibe tanıdık birini alırsak daha az yabancılık çekebilir' tarzında bir şey dediydi. Tam hatırlamıyorum" Şeyma haklıydı ama kızla sadece bir kez konuşmuştum. Ne kadar az yabancılık çekebilirdi ki ama bize alışırdı. Sanırım...

Ben bunları düşünürken Ege'den bir bağırış duydum. Turu kazanmıştı. Yeni tur başladığında bize verdikleri kutulardan silahlarımı aldım ve hemen egenin yanına gittim. Onun yanına giderken de

"neredesin kardo

"buradayım kardo

"heh buldum seni. Ve şu kızı ekibe alma konusunu kesinleştirdiysek kızla iletişime hangimiz girsin?

"sen konuş kızla

"neden. Yoksa Şeyma kıskanacak diye mi istemiyorsun?"dedim görmeyeceğini bilerek bir yandan sırıtıyordum.

"ne alaka kızla birbirinizi tanıyorsunuz diye dedim

"tanışık olsam ne olacak olmasam ne olacak. Tanıyorum diye de bokunu çıkartma

"hay sikeyim Alper ya. Sende ne- saldır kardo. Yeneriz bu orospuyu

"düzgün vursana Ege!

"asıl sen düzgün vu- hay amına koyayim ya öldüm ya!

"tamam sakin ben ondan öcünü alırım

"bekliyorum kardo. Neyse bu konuyu aramızda kararlaştırdıysak kızla iletişime girecek olan sensin yoksa sen tam bir orospu-

"tamam tamam ben iletişime girerim

"sadece şaka yapmıştım. Çok istemiyorsan ben iletişime girerim. Aslını söylemek istersek bunu benden çok Şeyma istiyor.

"neden lan?" harbi nedendi acaba sanırım kızı tanıyorum diyeydi. Bir iç geçirdim ve oyunu kapatıp discord ana sayfasına girdim

"canım sıkıldı oynamaktan. Hem yarın yurda geri döneceğim evdeki eşyalarımı toparlamam gerekiyor

"tamam kardo. Kızla iletişime girmeyi unutma.

"hay sikeyim böyle işi. Tamam konuşacağım kızla.

"tamam görüşürüz o zaman

"görüşürüz Ege" dedim ve Discord'u kapatıp ablamların yanına gittim...

Adorabet(Şeyma) in gözünden:

Çok heyecanlıydım kız ekibe geldiğinde onunla iyi arkadaş olabilirdik. Onunla iletişime girmesini istediğim kişinin Alper olmasının nedeni onların önceden tanışık olması değildi. Alper belki de kızı sevebilirdi yanı minik bir ship oluşturmuştum. Ama şimdi düşününce bu çok aptalcaydı. Ama ilerleyen zamanlarda bu gerçek olabilirdi. Bunu düşünmek bana nedensizce bir heyecan veriyordu. Ama bunları şimdiden düşünmektense kendimi başka şeylerle uğraştırmam gerekiyordu. Gravity hazbin hotel dublajı yapmayı düşünüyordum. Çevirilerimi yapmaya başlamalıydım ama onun yerine direkten Google Translate'den çevirip bir Word dosyasına kaydettim ve bilgisayarımı kapattım...

Yorumlar

Yorum Gönder